segunda-feira, 2 de maio de 2011

Happy mother's day

Today was a wonderful day. I was with my daughters, my mum and my grandma too. (and with all my family!) :)

What could be more perfect then spend mother's day with them?

Could there be a better way to start my blog? I guess not.

I hope you will enjoy my blog as much as I do.

*******************

Hoje foi um dia fantástico. Estive com as minhas filhas, com a minha mãe e também com a minha avó (assim como com toda a minha família!) :)

O que poderia ser mais perfeito do que passar o dia da mãe com elas?

Será que há alguma forma melhor de começar o meu blog? Acho que não.

Espero que gostem do meu blog tanto como eu.


Here are some pictures of my 'babies' on a perfect face paintings day!




Nothing better than spend a winter day with my daughters at home playing games.

BE PERFECT, BE HAPPY! :)

Sem comentários:

Enviar um comentário